søndag 25. mars 2012

Utfordrende NIPS...

Hiver meg med i enda en utfordring!!


Jeg skal herved vise dere mitt favoritt nips...

...er ikke alt for mye nips i heimen, her går det mest i lysestaker og vaser.

Men denne kjekke figuren har fulgt meg/oss de siste 8 årene!!

Vi har altså 8 års bryllupsdag i år,
og hadde denne kjekkasen på bryllupskaka!
(Ikke fordi den ligner sånn på oss, men den var litt morsom og utradisjonell...)

Står til hverdags på utstilling i glass-skapet.



Denne kjekkasen er litt nyere!
Et finfint funn hos søstrene grene...

Jeg er en av de mange som liker ugler i disse dager...  




Ugla og poselens konglene (fra søstrene grene)
på sølvplett-fat (loppemarked funn)
sammen med Georg Jensen lysestakene (vi fikk til jul 2011)




Ugla i stua har en uglevenn, som bor i vinduskarmen på kjøkkenet.
Denne ugla fikk en annen ny venn nylig, finfint brukt funn på fretex ....
en fargeklatt av en vase... bare kom med vårblomstene!!



Er du ikke mettet av nips med dette, så kan du ta en titt HER
hvor det er "fabelaktig" mye nips å se på under månedens utfordring...


Ønsker dere alle en super ny uke, den er her plutselig!!


;o)

Og takk for hyggelige kommentarer i forrige innlegg!
Velkommen til nye følgere!




2 kommentarer:

  1. Så fine ting!! Veldig stilig bryllupskake-pynt!!
    Har også dilla på ugler for tiden....
    Fin dag til deg!!

    Klem Siri:-)))

    SvarSlett
  2. Så gøy at du deltar inne hos meg :)
    Herlig det brudeparet - likte at det var utradisjonelt og full av humor!

    Jeg håper du har hatt en fin mandag og ukesstart.
    Jeg er så slått ut av pollen om dagen at det ikke er gøy en gang.
    Storgodklem!

    SvarSlett

Hyggelig du ville legge igjen noen ord!!
Setter stor pris på dem!