onsdag 28. mars 2012

Klar for fest...


...i ny kjole...

sååååå stor!

Enda et TTT prosjekt..
Har vært halvferdig i ca 2 mnd, og endelig er de siste sømmene strøket og sydd!
(Utrolig hvor lang tid det kan ta å få riktig farge på undertrådspolen...... he, he)

Resultatet er både jeg og minsten fornøyd med!
Klar for dobbel bursdag til helga tante!


Jøsses... Alden

Mønsteret jeg har brukt er likt som til DENNE buksdrakten,
bare litt kortere og ingen ben, og lagt til en strikk i livet...
(fra Sy magasinet 09/11)
Stoff fra S&S

Strikk i halslinningen gjør at kjolen kan tas på enden fra bunn eller topp,
noe mamma syntes er TOPP!


Ønsker deg en tipp topp dag!!




5 kommentarer:

  1. Hei!
    Fordi jeg synes du har en fin og inspirerende blogg, vil jeg gjerne gi deg en bloggaward!
    Hvis du kikker inn på bloggen min, kan du lese mer om rewarden!
    Det er helt frivillig å være med
    :-))
    Håper du har lyst til å gi awarden videre!!

    Fin dag til deg fra meg!!
    Klem Fru Samuelsen:-)

    SvarSlett
  2. Så søt lita frøken og med den søteste kjole *smelt*
    Flink er du :) Noen ganger er det meningen at ttt. hihi!

    I dag skinner solen og våren er virkelig i annmarsj, men jeg må dessverre holde meg innendørs, for er det noe som slår ut frøken fabelaktig, så er det pollen. Men jeg elsker våren for det :)

    Takk for alltid fine og gode ord inne hos meg, skjønne deg.

    Fabelaktig onsdag;)
    Stort smil & godklem

    SvarSlett
  3. Hei!
    Kjempefin blogg du har, og så veldig flink til å sy da:)
    Jeg fant endel inspirasjon hos deg.
    Jeg har lagt meg som følger:)
    Jeg er også ganske så ny både på bloggfronten og med sying generelt (ta gjerne en titt innom meg).

    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  4. Nydelig kjole, for ikke å snakke om modellen da. Skikkelig bedårende. Utrolig flott blogg du har, og så flink du er til å sy. Blir helt fasinert jeg.
    Ha en fin fin påske, med masse sol og kreative sysler.
    :) Susanne

    SvarSlett
  5. For en flott kjole og herlig jente:)
    Takk for koselig kommentar inne hos meg, la meg til som følger og jeg:))
    Ha en fin dag:)

    Klem Veronica

    SvarSlett

Hyggelig du ville legge igjen noen ord!!
Setter stor pris på dem!