tirsdag 6. mars 2012

Grønn !




Grønne innslag i heimen



Velkommen til et hjørne av mitt kjøkken!

Min herlige kjøkkensofa,
denne ble kjøpt 2 år før kjøkkenet var ferdig...

Denne MÅTTE bare inn i vårt hus!!!




Deltar med dette bildet i Galleri Bo sin utfordring
 om å kombinere gammelt og nytt, ta en titt på andre innlegg HER

Ikke langt fra middagsbordet til middagshvilen...

...hvis ungene tillater det...



Nylig investert i herlige kopper!!

Kan brukes til lys eller kaffi...

(er 2 til i utvalget, ekorn og katt, men her i heimen er vi allergiske for katter!!!)



Litt mer grønt og et snev av påske...
(Appelsiner minner meg om påske)

Hiver meg med i GRØNN utfordring ..

Snart vår,
finn frem det grønne... det kommer frem snart uansett!!
(i hvertfall utendørs...)


Ønsker deg en fin grønn dag!!
(Ups, her snør det visst nå... pytt, pytt..)

Ses plutselig

;o)

1 kommentar:

  1. For en flott sofa! Du er heldig!
    Kanskje min utfordring også hadde passet til deg? Og bli gjerne med på min nye give away? Fine premier på begge :)

    Fin kveld til deg :)

    SvarSlett

Hyggelig du ville legge igjen noen ord!!
Setter stor pris på dem!