onsdag 15. februar 2012

Sommerfugl-busk

Pippi forklekjole
med et snev av sommer...


Endelig en forklekjole til min prinsesse,
(og en fin anledning til å bruke mine nye knapper..)
inspirert av denne fine bloggen ble det dekor rett på baby fløyelen ...
Det er så gøy å se hva andre gjør og så prøve litt selv...

Her ble det sommerfulg-busk med sommerfugler ...

Utrolig hva min symaskin gjør for meg
bare jeg trykker på de rette knappene :-)





Ryggen

Og med ferske hjerteknapper fra Bankok,
og noen søte små sommerfugler..



Som alltid kan den anvendes på begge sider...


Rosa hjerteknapper på denne siden..



Ha en fortsatt fin uke!

:-)

6 kommentarer:

  1. Fantastisk! Ikke annet å si..

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk! <3
      God helg til deg og dine!!

      Slett
  2. Knallfin!! Og VELDIG stas at du har blitt inspirert av meg og til og med linket til meg!!!
    Hva slags symaskin har du som syr sommerfugler??
    Jeg har en maskin som kun syr rett og sikksakk.....skal kjøpe ny etterhvert, og tar gjerne i mot tips om hva slags maskin jeg bør kjøpe!!!!

    Tror jeg må prøve meg på sånn forklekjole som du syr,syns de er skikkelig fine!!
    Ha ei nydelig helg:)

    Takk for at du alltid legger igjen så fine kommentarer hos meg!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Likte godt ideen om å brodere med maskinen rett på stoffet, og syntes inspirasjonskilden måtte ses!!
      (var spent på om jeg fikk til linken da jeg ikke hadde prøvd meg på det tidligere:) Men det funka!!)

      Jeg hadde ny symaskin på ønskelista (Handlelista!) da min mann reiste på "guttetur" i høst (gutta på tur var min sønn og min mann :-)) og jammen kom de hjem med ny maskin til mammen!! Da ble jeg lykkelig!!

      Litt skummelt til å begynne med, men supert bare man kommer i gang!! Jeg er super fornøyd med at den kan lage fin fine knapphull!!

      Den heter EVA Royale 9000, tror det er et dansk merke, suveren til mitt bruk!!

      Ønsker deg en super god helg!!

      Slett
  3. Åhh, jeg ønsker meg også ny symaskin som kan gjøre sånne fancy ting. Får så lyst til nye ting når man ser sånne prosjekt som du viser her!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja er det ikke herlig å bli inspirert av andre??
      Det blir jeg rett som det er, mange kreative blogger!!

      Takk for du kom innom :-)

      Slett

Hyggelig du ville legge igjen noen ord!!
Setter stor pris på dem!