torsdag 15. mars 2012

Gammelt og nytt

Liker utfordringer jeg...



Så nå har jeg knipset bilde av noen av mine gamle/nye skatter..
...og blir med i utfordringen hos Galleri Bo.
Ta en titt HER for å se andre ny/gamle bidrag.



Mine herlige stoler,
bruktfunn fra Fretex flere år tilbake i tid..

Og loppebord fra i sommer, fått ny farge!

Og så fra dagens dato,
den søte wik og walsøe vasen



I gangen har jeg en gammel skjenk som også har fått ny farge og nye knotter..
Stolen er tvillingen til den andre i stuen og kommer også fra Fretex ;o)



Kjøkkenglede...

Her er også en god blanding av gammelt og nytt!


Er sååå glad i denne sofaen!
Gammel og super sofa pyntet med nye puter!

(Kjøpte stolene før sofaen, og de er nå blitt en stor familie i vår heim!!)

Har du noen kontraster i heimen??

Hyggelig du kom innom for å se mine brukte skatter!!

Ønsker deg en super helg når den plutselig er her igjen ;o)





2 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du deltar i utfordringen. Flott bidrag :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du deltok i utfordringen min: I løpet av kvelden avslører jeg finalistene, så følg med :)

    Ønsker deg en flott påske og en fin kveld videre!

    SvarSlett

Hyggelig du ville legge igjen noen ord!!
Setter stor pris på dem!