onsdag 21. mars 2012

Bestilling av min favoritt..


Pippi forklekjole



Fikk hyggelig forespørsel om å lage en gave til en 1 åring!
Ønsket var lilla Pippi forklekjole...

...da var det bare å finne frem saksa, lilla babyfløyel, lilla blomster stoff og ugla pink!

Og her er resultatet noen dager senere...
;o)


Baksiden, søte blondedetaljer på skuldrene..

Kan alltid brukes på begge sidene!
 (...Supert!!!)



Ugle lomme var en super ide!
Pynter og nyttig!!



Her ser du bedre at det faktisk er en lomme og ikke bare pynt.

Ugla Pink har fått knappøyner!




Liten lur ugle bakpå kjolen

Stoffer fra S&S


Bamse ugle til 1åringen.
(Med gjenbruk elefanter på bakside, nesten like søt bak som foran...)



Jøsses...


Da var gaven ferdig!

Lue, Pippi forklekjole og uglebamse!

Gratulerer når dagen kommer!

Ønsker alle en superfin vårdag!!!

Skal snart ut i solskinnet, bare min 1 åring blir ferdig med formiddagsluren ;o)

Ses plutselig igjen!








8 kommentarer:

  1. Kjempelekkert ♥ nydelige farger og helt supert at den kan brukes på begge sider da:))) genialt !!
    Hva med en voksen utgave også, f.eks en knalltøff tunikamodell...:))) det hadde vært morro:))

    Ha en fin dag!
    klem fra Heidi:)

    SvarSlett
  2. Jeg elsker disse kjolene! Kan desverre ikke sy, men snuppa mi på 2 fikk nettopp en sånn i gave av fadderen sin, og vi bruker den så ofte vi kan:) Stoffene du hadde brukt var kjempefine, og likte særlig godt ugla:)

    SvarSlett
  3. Herlig kjole:) Det lilla blomsterstoffet er kjempe fint. Hadde det eg og men er dessverre gått tom.Har sydd ein del av dei forklekjolane. Veldig kjekke.

    Lene

    SvarSlett
  4. Så fine dei kjolene dine altså!
    Eg har og kjøpt sånt uglestoff, i blått og, men har ikkje sydd nåke av det ennå :o)

    SvarSlett
  5. Superfin med masse detaljer!! Spent på om kommentaren kommer fram..:)

    Mette

    SvarSlett
  6. ja jøsses, her såg eg meg nødt til å bli ein "følgjar". Gler meg til å sjå kva meir du har å visa fram. Fiiine kjolar!

    SvarSlett
  7. Kjempefin forklekjole :)
    Praktisk med to sider, og så søtt med den ugla på ;)

    Takk for at du vil følge meg , hyggelig :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  8. Så fine ting du har laget:) Du er jammen flink til å sy:) Fin pynt og flott kjole:) har sydd noen vendbare jeg også, artig de kan brukes på begge sider:)

    klem fra Trine med ønske om ei flott uke:)

    SvarSlett

Hyggelig du ville legge igjen noen ord!!
Setter stor pris på dem!