torsdag 12. januar 2012

Buksedrakt str 1 år


Buksedrakt til minsten



En herlig drakt som allerede er godt brukt..



Størrelsen er 1 år, men har allerede vært brukt en stund, og kan nok brukes enda en stund siden det er ribb i bena.... ikke helt etter oppskrifta, men etter min smak!



Korte armer ingen hindring selv om det er vinter,
ullbody under og snuppa er akkurat passe varm med de korte armene!!

Ull er gull! Men syntes dette bomull stoffet drakten er laget av er helt supert!
 (Fra stoff og stil)


7 kommentarer:

  1. Den var nydelig!!! Eller....DE var nydelige;) Både jenta og dressen:)
    Fin blogg også:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! ...Ganske så fornøyd med de begge.. :-)

      God helg!

      Slett
  2. Gurimei for ei blid lita frøken.. :))
    Og for en fin dress, må si jeg liker stilen din:)) denne var KNALLFIN:))


    Ønsker deg og dine en fin helg!!
    klem fra Heidi:)

    SvarSlett
  3. Kjempefin dress! Hvor har du funnet mønsteret, eller er det ditt eget?
    God helg fra Gulltann :-)

    SvarSlett
  4. Takker for hyggelige tilbakemeldinger!

    Liker SÅ godt denne type buksedress til de små, så da jeg så dette mønsteret i sy-magasinet for noen måneder siden MÅTTE det bare prøves... (ikke så god på å lage mønster selv, så tar utgangspunkt i mønster jeg finner og kanskje det blir små justeringer.. )

    God helg til dere!!

    SvarSlett
  5. buksedressen er nydelig! Fikk sikkelig lyst til å sy nå etter å ha besøkt bloggen din! Må nok tørke støv av maskinene mine også snart! Lekkert!!

    SvarSlett
  6. Hei Nina!
    Den buksa der var heilt skjønn! Eg lurer på om eg kan få bestilla ei til Julie? Str 98 ca. Men eg vil finna stoff sjøl, i nettbutikken min såklart. Kan det la seg gjøre? :-)

    Hilsen Kathinka

    SvarSlett

Hyggelig du ville legge igjen noen ord!!
Setter stor pris på dem!