tirsdag 17. januar 2012

Fløyelsbukser

Så ble det enda en bukse til

Lille Frøken Alden


Denne buksen er en av grunnene til at jeg ble inspirert til å sy,
min veninne hadde sydd en slik en, og sa at det var ganske enkelt.
Dermed ble det mønster og stoff fra stoff og stil på meg også!

(Denne buksa var ikke det første jeg sydde, den tror jeg ikke jeg tør å legge ut en gang :-))

(Alltid rom for forbedring, jeg er IKKE utlært,
men selvlært og tar imot tips med TAKK!!!)





Sydde i en ekstra strikk i ryggen for å dra den litt sammen,
det er en ganske romslig modell...
(Jeg liker romslige bukser!!)




Skal egentilg ha knytting på skuldrene, men valgte det bort da jeg syntes det kan bli litt
klumpete... brukte heller fløyelsbånd...
Det er strikk øverst i bryst og rygg,
og klarer derfor å få armene på plass uten knyttingen ;-)



Bred strikk nederst, men må si at jeg liker bedre ribb rundt foten!

 
Jeg falt for denne mønster fløyelen med en gang!! (Fargen er grå, ikke sort)
Og så var det supert å sy i, her var ikke mange løse tråder :-)


Enda en favoritt bukse!!

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger!!

Blir veldig glad :-)
:-)





Ha en super dag, så "blogges" vi plutselig!

1 kommentar:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min!

    Søte bukser på søte barn her:-)

    SvarSlett

Hyggelig du ville legge igjen noen ord!!
Setter stor pris på dem!