fredag 26. april 2013

TYTT...

 
Snor til tytten!
 
 
 
Et lite syprosjekt
 mens minsten sover formiddag...
*
Måtte prøve meg på noe nytt,
så det ble tyttesnor til minsten!
*
Med slikonring og fin hjerteklype!

 
 Det var supergøy å sy sammen en slik dings!
*
Det blir ikke den siste tyttesnoren ;o)
 
FIN FREDAG!
 
I morgen er det loppis!
Og ALLE i hus gleder seg,
fordi det er i barnehagen...
leke utendørs og lopper passer fint for store og små!
*
Finner jeg noe fint, så skal dere få se :o)
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Vedig fin tyttesnor! Fine farger og herlig hjerteklype!:)

    SvarSlett
  2. Det er gøy å sy slike :) Skulle ønske jeg kom meg på loppis. Det er minst tre loppemarkeder på Sørlandet, men jeg kan ikke... Buhu...Håper du viser skattene du finner :)

    SvarSlett
  3. Så fin!!
    Viktig å vite hvor tutten er til enhver tid....
    Husker vi løp som gale og lette hos oss....Thea var helt avhengig...
    Håper du koser deg på loppis! Jeg hadde bestemt meg for å droppe denne gangen....Har så masse nå at jeg må skjerpe litt inn...Men kjenner at det ikke er lett å la være...
    Klem

    SvarSlett
  4. Fiin!

    Må bare takke deg for fine spor, som du har lagt igjen hos meg. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å besøke deg, den tida vet du - strekker ikke til.

    Alltid kos å komme innom deg og lese om dine sprell.

    Happy søndag!
    -Maiaklem

    SvarSlett

Hyggelig du ville legge igjen noen ord!!
Setter stor pris på dem!