torsdag 5. juli 2012

Sommerbukser



Når det endelig er blitt sommer...
så trenger vi sommerbukser!!

Gradestokken viser over 20, da blir jeg glad i hvertfall...


Bursdagsjenta som hentet skjørtet (som du kan se HER ) sitt forrige uke,
hun fikk øye på dette nyinnkjøpte stoffet...
Ønsket seg slike bukser!


Det ble lange sommerbukser, som fint kan brukes som knebukser!
*
Ribb nede i beina så henger den godt enten den er ved knær eller ankler ;o)
*
Mønster og stoff fra s&s



Ha noen strålende flotte sommerdager!!
*





5 kommentarer:

  1. Så herlige sommerbukser. Kjekt å kunne tilpasse litt også :)

    Ha en deilig fredag og en koselig helg :)

    SvarSlett
  2. Kule og behagelige bukser. Jeg har fått litt hetta av ribb, men det er kanskje på tide å utfordre seg selv igjen. Takk for inspirasjon.

    SvarSlett
  3. Buksene ble riktig flotte- kanskje jeg må prøve og sy sånne til Sessa. Deilig med ribb i livet og bena.
    Merkelig med de peonene du, har hørt flere som har skiftet farge i år...
    Ha en deilig helg, forhåpentligvis med sommer vær :)

    SvarSlett
  4. Så fin bukse! Har skrollet meg litt nedover her, så masse fint du lager! Legger meg til her hos deg jeg også og kommer innom igjen og henter inspirasjon.
    Takk for fine ord inne hos meg!
    Fin helg til deg!
    :)

    SvarSlett
  5. Så fin den var :)
    Ser så deilig ut!

    Endelig fikk jeg tid til en bloggrunde, tar på med ferie gitt. *fnis*
    Fin lørdag, søte!
    Her skal vi ta med senga ut i stua og bare kose oss.
    klem

    SvarSlett

Hyggelig du ville legge igjen noen ord!!
Setter stor pris på dem!