lørdag 23. juni 2012

Midtsommer!

Selveste St. Hans aften...
*
(øsende, pøsende regn på sørlandet, derav ingen utekveld akkurat...)


 Sommerblomster passer godt på kjøkkenbordet,
plukket av den ferieklare 1. klassingen :o)



Midtsommer, lavendelen har begynt å blomstre!!!



På trappa ønsker mine herlige orange blomster velkommen!



Kveldene er lange og lyse...
vanskelig å få lagt seg om kveldene ...
*
Sitter nok oppe litt for lenge.. ;o)
men, men man skal ikke sove bort sommernatta!!!
*
Pippi Forklekjole bestilling

Ugler med uglelomme
Str 3 år



En liten lur ugle på baksiden!


Som tidligere...
*
2 bruks-sider på Forklekjolen...
Her orange retro blomster,
2 lommer, ulik størrelse!
*


Må bare dele et gullkorn fra barnemunnen...
Da vi hadde besøk tidligere i kveld, så suprte jeg jenta om det var herlig med sommerferie??
"Det er jo bare helg, sommerferien begynner ikke før mandag! "
Godt sagt!!

*
Ha en riktig god helg!
Hyggelig du kom innom!


6 kommentarer:

  1. Ja, det er kjedelig med regn, men finværet kommer nok når ferien starter ;)

    SvarSlett
  2. Regn her på Vestlandet også!
    Buksa jeg har sydd er str 2 år, men har lagt litt til bra skrittet og opp, for opplever at de ofte er litt trange der, men denne er stor og vil nok passe til hun er 3 år og vel så det.

    SvarSlett
  3. hoho så herlig! veldi godt sagt:) må tenke litt på den buksa, men ikke se bortifra at det kommer en bestilling fra meg;) er den kun i det stoffet/ mønsteret/ fargene? eller? jeg bare lurer.. er en sånn lure-på-alt-person...;)
    klem:)

    SvarSlett
  4. Så herlige blomster og nydelig kjole :) Det er fra barnemunn man skal høre det *hihi* :)
    Men i dag er det ferie :D

    SvarSlett
  5. Hi hi, så herlig sagt fra Barnemunn ;)
    Og Tagetes er en av mine favoritter også.
    De kjolene du syr er så kule !

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  6. Barn sier så mye herlig!

    Vet du, hvis jeg noen gang får ei lita tulle, så skal hun få en Jøsses forkle kjole, jeg ble helt forelsket i den du viser i dag *FIIIN*

    Fin mandag og ukesstart til deg, kjære!
    Jeg er egentlig stuptrøtt etter en knallhard start på uken, det er ikke bare bare å være ny på jobb, men det er gøy. Ekstra stas er det å komme hjem til en bukett med roser fra mannen *smelt*

    klemklem

    SvarSlett

Hyggelig du ville legge igjen noen ord!!
Setter stor pris på dem!