fredag 20. april 2012

Har...


...Tørket støv av symaskinen...



Støv var det, har stått ca 4 år på garagen, forlatt,
og ble i dag funnet frem igjen!!

Syinteressert som jeg er/har blitt så burde denne ha kommet frem fra støvet for lenge siden,
fikk den av min søte svigermor for mange år siden.

Den har aldri vært brukt hos oss, tror ikke det går heller,
men gutten på 4 syntes det var kult å svive på den i hvertfall ....
 "hvorfor virker den ikke??" lurte han på!

 Så det ble ny dekor i gangen hos oss på en fin fredag!



Storesøster har også fått ny dekor på rommet og døra si!

Mamma og lillesøster har vært på tur til Stavanger i 3 dager,
de populære søstrene, Grene, ble besøkt, og man går aldri tomhent derfra!!

Fikk med hjem flott papir (for å nevne noe...),
og har klippet og tapet litt i dag!




symaskinen i sin helhet og fin gammel ramme med nytt innhold...

Dette var helgens rengjøring.... i hvertfall en begynnelse..
....du vet, det er aldri en slutt på støvet!!

GOD HELG!


2 kommentarer:

  1. God kveld!!
    Ååååh så fin symaskin!! Jeg har en singer et eller annet sted, hadde den framme i mange år, men ble så lei av å tørke støv av den.....doven som jeg er...
    Nå fikk jeg lyst til å hente den fram igjen:-)))
    Tror min virker, men må innrømme at jeg aldri har prøvd.

    GOD HELG:-)))
    Klem Siri

    SvarSlett
  2. Kjempe fin symaskin! Kult å ha :)
    Så gøy at du også blogger! Koselig blogg, legger meg til som følger :)
    Og takk for koselig kommentar hos meg!
    Klem

    SvarSlett

Hyggelig du ville legge igjen noen ord!!
Setter stor pris på dem!