onsdag 22. februar 2012

Ny gammel...



Skattekista....?



Fikk denne av min svigermor som liker godt å se hva det er i hyllene på Fretex :-)
(Jeg liker også å kikke innom der...)
Denne er funnet der, men så ikke slik ut da den kom i hus,
fikk ikke tatt "før" bilde, da det var i høst før jeg tenkte på denne bloggen...

Men her er i hvertfall resultatet etter: 
  • 2 bokser hvit spray lakk
  • 1 meter marimekko stoff
  •  litt platevatt 
  • Stifter

Jøsses...

Ungene og jeg er ikke helt enige i hva den skal brukes til...
Skattekiste eller oppbevaring for turnsokker og ullsokker??




Uansett så står den i gangen ...
...av og til...

Og alle er fornøyd!!

Ha en super dag videre og velkommen tilbake!

:-)

3 kommentarer:

  1. Jøsses. den ble sannelig fin etter overhalinga:) den pynter jo opp i gangen også:) ha en fin dag:)

    Trine:)

    p.s Du får garantert flere kommentarer om du fjerner den uhyre tungvinte ordrebekreftelsen din;) d.s

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tipset, skal se om jeg finner frem ... enda litt ny på disse instillingene..

      Forresten knallfine puter du syr, jeg liker fargene!!

      God dag til deg også!!

      Nina

      Slett
    2. Fikk mystisk telefon i dag morges (Kl 07.30!), de snakket engelsk og snakket om dataen min, så for sikkerhets skyld så setter jeg på den tungvindt greia igjen..

      Heller noen mindre kommentarer enn at alle mine filer forsvinner...

      Fortsatt god helg!!

      Nina

      Slett

Hyggelig du ville legge igjen noen ord!!
Setter stor pris på dem!