fredag 8. juni 2012

Stjerner i sikte...



Selebukse til en liten Gutt..



Nyaste stjerna på sørlandet får seg en myk og god bukse med stjernedetaljer i grønt!

Har brukt stoffer fra s&s,
myk dongri og herlige sjerner med grønn bunn..




Baksiden..



"Pynten" bakpå ryggen...
*
Har en praktisk funksjon...
Fester stoffet som jeg forer med,
så ikke det blir en stor krøll inni buksa ved første vask...



To sett med knapper forlenger brukstiden..
(Det samme gjør ribben rundt anklene.. med eller uten brett..)
*
Og en litenlomme som kan passe tytten...

;o)



Håper mamsen til lillegutt kan like grønne detaljer:o)

Selebuksen har fått slitelapper nedpå beina ... så den tåler litt krabbing etterhvert...
*

Neste syprosjekt er ikke bukser...
Men vil du se flere bukser så kan du se på forrige innlegg..


Ha en riktig god fredag,
herlig med helg!







5 kommentarer:

  1. Så stilig det ble med stjernestoffet som kontrast *LIKER*

    Finfin helg til dere, her har mannen jobbhelg og jeg har tatt på meg noen oppdrag selv, så det blir ikke noen avslapning...

    Smil&fine tanker!

    SvarSlett
  2. Den buksen likte jeg! Superfin!:)Og du er jo dronningen av gjennomtenkte detaljer..:)
    Håper vi sees imorgen!

    Klem Mette

    SvarSlett
  3. veldig søtt!
    liker foringen din og :)
    god lørdag videre!

    SvarSlett
  4. Nydelige bukser!
    Det ble veldig fint med det grønne stoffet :)

    I dag har jeg vært på Listamarked. Fant så mye at jeg måtte hjem å hente tilhenger.. hihi.. GØY!

    Fineste lørdagskvelden til deg :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei på deg!!
    Kjempefine bukse!! Så fin med de grønne detaljene! Heldig gutt som får den fine buksen!!

    Klem Siri

    SvarSlett

Hyggelig du ville legge igjen noen ord!!
Setter stor pris på dem!